کدام بلاگرها در هر شهر ایران تاثیرگذارتر هستند؟2023-04-01

لیست بلاگرهای معروف ایرانی جریان

یکی از مشهورترین بلاگر های ایرانی اینستاگرام این روزها که در سایر شبکه‌های اجتماعی هم طرف‌داران بسیاری دارد، نواب ابراهیمی است. توجه نواب به جزئیات آشپزی و دستورپخت‌های خلاقانه باعث شده است تا او به یکی از بلاگر های معروف ایرانی تبدیل شود. کافی است غذاهایی مانند زرشک پلو با مرغ یا پاستا آلفردو را به روش نواب درست کنید تا عاشق طعم آنها شوید. او که از سال ۱۳۹۴ کار خود را آغاز کرده، به‌معنی واقعی کلمه فودبلاگر است و از طریق بلاگری، آموزش آشپزی و فروشگاه آنلاین نواب کسب درآمد می‌کند.

اگر در زمینه ورزش دوچرخه سواری می خواهید اطلاعاتی در دست داشته باشید، می توانید در این وبلاگ به جستجوی مطالب و اطلاعات مفید بگردید. در این زمینه سایت های کمی هستند که کار می کنند اما در این وبلاگ می توانید اطلاعات حرفه ای را در این مورد بدست بیاورید. کلیه مطالب این سایت بصورت خودکار گردآوری شده و منبع آن در قسمت پایین عنوان مطلب (تیتر) ذکر شده است.

یکی از واینرها و بلاگر های پسر ایرانی که توانسته با تولید محتوای ویدئویی طنز در شبکه‌های اجتماعی مخاطبان بسیاری پیدا کند، محسن ایزی است. او از نوروز سال ۱۳۹۵ فعالیت خود را با تولید دابسمش‌های طنز شروع کرد. او علاوه‌بر فعالیت در فضای مجازی، نمایشنامه‌خوانی و بازی در تئاتر را هم تجربه کرده است.

    {
  • برندهای کودک‌محور می‌توانند در محتوای خانوادگی این بلاگر بیشتر مورد توجه قرار بگیرند.
  • |}
  • شبنم با انتشار اسناد و مدارک معتبر همه این شایعات را تکذیب کرد.
  • از او به عنوان یک ستاره جوان در این زمینه یاد می شود و در مصاحبه ای که داشته گفته که از سن 16 سالگی به دلیل علاقه اش به این کار سایتی را مدیریت می کرده است.
  • شادی گنجی این روزها درباره فرهنگ و آداب‌ورسوم اقوام ایرانی مطلب می‌نویسد و برای علاقه‌مندان به باستان‌شناسی دوره‌های آموزشی برگزار می‌کند.
  • {
  • مستر تابه یا مهرداد شفیعی فود بلاگر ایرانی ساکن تهران است که وبسایت و کانال یوتیوب خود را نیز دارد.
  • |}{
  • بهارک قربانی برنامه سفرهایش را استوری کرده تا مخاطبانش بدانند او در ماه های آینده به کدام نقاط سفر می‌کند.
  • |}

یک فردی که بالای 5 میلیون درامد دارد معمولا 100 میلیون در ماه راحت درآمد کسب می کند و به همین خاطر است که جذب مخاطب برای آنها اهمیت زیادی دارد. اگر به صفحه او در اینستاگرام سری بزنید، ویدئوهای آموزشی او را خواهید دید. برای آن‌که اینفلوئنسر گردشگری یا توریسم بلاگر شوید، با همین گوشی موبایل خود شروع کنید. مخصوصا اگر در مناطق بیابانی یا کوهستانی یا جنگلی کشور ساکن هستید.

زیرا افراد زیادی آن‌ها را دنبال می‌کنند و تمایل دارند که از روی کنجکاوی هر روز از پست‌ها و استوری‌های آن‌ها دیدن کنند. از دیگر اینفلوئنسرهای گردشگری ایران که در این گفتار ویرگول معرفی می‌کنیم، ملیکا بکایی است. از اینفلوئنسرهای گردشگری جوان ایرانی است که از سن ۱۹ سالگی، کوله‌پشتی گرد شده و با هیچهایک، ایرانگردی کرده و اکنون مقصدهای گردشگری خارج از کشور را نیز معرفی می‌کند. تجربیات خود را با روایتی دوست‌داشتنی با فالوئرهایش به اشتراک می‌گذارد. بیش از 200 هزار دنبال کننده داشته و از بولیوی در آمریکای جنوبی تا مالزی سفر کرده است.

{
  • از اسم این وبلاگ معلوم است که موضوعات آن در چه رابطه ای می باشد.
  • اگر می‌خواهید برند خودتان را به بهترین شکل در فضای آنلاین معرفی کنید، هیچ‌چیز موثرتر از همکاری با بلاگرها و صفحات پرطرفدار نیست.
  • {
  • برخی از بلاگرهای اقتصادی با برگزاری دوره‌های آموزشی در خصوص آموزش بورس و غیره به فعالیت می‌پردازند و از این طریق درآمدزایی می‌کنند.
  • |}{
  • او پس از ازدواج، به مدت چهار سال در شهر بابل زندگی و سپس به ساری نقل‌مکان کرده است.
  • |}
  • «مطهره حیدری» با داشتن حدود ۳۵۰ هزار فالوور، مترجم و معلم زبان فرانسه است که تجربیاتش از زندگی بین پاریس و تهران را به اشتراک می‌گذارد.
  • {
  • پس از آنکه دید بازخورد زیادی دارد، تصمیم گرفت تا به طور حرفه ای روی آن کار کند.
  • |}
|}

این افراد مدام در حال سفر هستند و به هر کجا که می‌روند، اطلاعات جامعی را در خصوص مقصد مورد نظر در اختیار مخاطبان خود قرار می‌دهند. بلاگرهای سفر معمولا در مورد هتل‌ها، جاذبه‌های گردشگری، رستوران‌ها، غذاها، فرهنگ، آداب و رسوم، نوع پوشش و هر چیزی که برای مخاطبان جذاب است، صحبت می‌کنند. این افراد تصاویر و ویدئوهای زیبا و جذابی را نیز به اشتراک می‌گذارند.

بلاگرهای تهرانی، به دلیل گستردگی فعالیت و تنوع محتوای تولیدی، گزینه‌ای مناسب برای بسیاری از کسب‌وکارها هستند. نکته مهم این است که مخاطبان این بلاگرها محدود به تهران نیستند و طیف وسیعی از شهرهای دیگر را شامل می‌شوند. اگر هدفتان جذب مخاطبان در سطح ملی است، بلاگرهای تهرانی به‌دلیل درصد بالای دنبال‌کنندگان از سراسر ایران، گزینه‌ای بسیار مناسب هستند. الناز گلرخ یکی از بلاگر های معروف اینستاگرام ایرانی است که در حوزه مد و زیبایی فعالیت می ‌کند. در واقع او در کنار فعالیت در بیوتی بلاگری به خاطر اندام زیبا و استایل ایده آلی که دارد به عنوان مدل در حوزه مد و فشن نیز فعالیت می کند. البته لازم به ذکر است که او در چند سال گذشته از کشور ایران مهاجرت کرده و در حال حاضر مقیم شهر دبی می ‌باشد.

{
    {
  • علاوه بر  آن از بهترین مارک و تجهیزات نیز استفاده می کنند و راحت باشند.
  • |}{
  • این افراد در شبکه های اجتماعی گزارش ها و پست هایی را در زمینه معرفی رستوران‌ها در شهرها و کشورهای مختلف، نحوه تهیه غذاها و دسرهای متنوع و … منتشر می‌کنند.
  • |}
  • به همین سبب این خانواده از خاص‌ترین بلاگرهای لایف‌استایل به شمار می‌روند.
  • اما به‌طورکلی این افراد باید هنر عکاسی، ادیت و گویندگی را دارا باشند.
  • محسن ایزی این روزها از طریق تبلیغات در فضای مجازی کسب درآمد می‌کند.
  • {
  • «کمند» با دستور پخت‌های ساده و جذاب، به معرفی غذاهای جدید و آسان می‌پردازد.
  • |}
|}

پس اگر با چشم‌ و گوش‌ بسته، دست به تبلیغ هر محصولی بزنید، کم‌کم از اعتماد طرف‌داران به شما کاسته می‌شود. نمی‌توان به طور قطعی مشخص کرد که هریک از این افراد چه میزان دریافتی خواهند داشت. چون هیچ‌کدام از آنها درآمد دقیق خود را برای عموم مردم رو نمی‌کنند. اما می‌توان از طرق مختلفی پیش‌بینی کرد که کدام یک از بلاگرها، درآمد بیشتری نسبت به بقیه دارد. برای مثال هر بلاگری که فالوور و ویو بیشتری داشته باشد؛ قطعاً از نظر اسپانسرینگ و تبلیغات پیشنهادهای هیجان‌انگیزتری دریافت خواهد کرد.

از آن جا که همه والدین نگران آینده و تربیت فرزند خود هستند، بر این باورند که به دنبال افرادی باشند که به آن‌ها آداب و رسوم تربیت و زندگی درست را نشان دهد. یکی از رازهای توریسم بلاگری و اینفلوئنسری در عرصه گردشگری و فشن و غذا این هست که مرتب تولید محتوا کنید و متفاوت باشید. ترکیبی از عکس و ویدیو به اشتراک گذاشته و تولید محتوای چند زبانه را نیز فراموش نکنید. صحرا، دختر ایرانگردی که این روزها یک اینفلوئنسر مطرح گردشگری ایران شده است، یکی از اینفلوئنسرهای گردشگری ایران بوده و بیش از ۱۶۰ هزار دنبال کننده دارد. طبیعت‌گردی حرفه‌ای و ذهنی خلاق و قلمی توانا و پر شر و شور دارد. شادی به روستاها و مناطق دور افتاده سر زده و تصاویری از پوشش فاخر اقوام ایرانی تا سبک زندگی آن‌ها را به تصویر می‌کشد.

  • برندهای معروفی را تحت پوشش قرار می دهد که می توان به گوچی، چنل و کارتیه اشاره کرد.
  • همین موضوع سبب شده تا برخی از آنها به شهرت و درآمد فوق‌العاده‌ای هم برسند.
  • {
  • او در رشته عکاسی دیجیتال تحصیل کرده و این روزها به بازیگری در سریال‌های تلویزیونی و فیلم‌های سینمایی هم علاقه نشان داده است.
  • |}{
  • برندهای مرتبط با حوزه گردشگری با تبلیغ خدمات خودشان در این پیج، بیشتر دیده می‌شوند.
  • |}{
  • یکی از جنجالی‌ترین اقدامات سپیده بزمی‌پور و همسرش شاهرخ استخری، افتتاح فروشگاه‌های سنجاق که در زمینه طلافروشی و فروش اینترنتی جواهرات فعال‌اند، بود.
  • |}
  • البته مدتی است که خبرهایی از جدایی این زوج بیان شده است که هنوز هیچ یک از آنان این اخبار را تایید نکرده اند.

انواع بلاگر در اینستاگرام + معرفی بلاگرهای معروف

از کودکی به نوشتن و خواندن علاقه زیادی داشت و دوست داشت تا در زمینه های مختلف از جمله سینما و تلویزیون و موسیقی مطالعاتی انجام بدهد. در فضای اینترنت افرادی هم هستند که اطلاعات و داشته های خود را در اختیار دیگران قرار می دهند. در این میان اما برخی ها هم هستند که از طریق وبلاگ نویسی این کار را انجام می دهند که در زیر به برخی از آنها اشاره می کنیم. اما وبلاگ های زیادی هستند که در بستر اینترنت فعالیت می کنند و سرویس هایی را به کاربران ارائه می دهند. در این بین اما برخی از آنها هستند که در بین کاربران از محبوبیت خاصی برخوردار می باشند. این شرکت ها به دلیل خدماتی که ارائه می دهند توجه کاربران زیادی را به طرف خود جلب کرده اند که می توان در زیر به برخی از آنها اشاره کرد.

محصولات مراقبت از پوست با نقدهای تخصصی این صفحه پرمخاطب بیشتر دیده می‌شوند. «مهرشاد گل مکانیان» بلاگری فعال در زمینه زندگی روزمره و سبک زندگی است که حدود ۴۲۶ هزار مخاطب را با لحظات واقعی خود همراه می‌کند. ابزارهای مرتبط با سبک زندگی با نمایش در محتوای پرتعامل این بلاگر بیشتر دیده می‌شوند. با اشتراک‌گذاری زندگی روزمره خود به‌عنوان مادر، محتوای خانوادگی و دلگرم‌کننده‌ای ارائه می‌دهد. او تجربیات خود را به‌صورت محتوای صمیمی با ۵۲۹ هزار دنبال‌کننده به اشتراک می‌گذارد. برندهای کودک‌محور می‌توانند در محتوای خانوادگی این بلاگر بیشتر مورد توجه قرار بگیرند.

او در این کار بسیار حرفه ای است و فقط کافیست که یک بار کلیپ تبلیغی او را ببینید. طوری غذاها را توضیح و توصیف می کند که اگر سیر باشید در همان لحظه دوباره احساس گرسنگی می کنید و دهنتان آب میوفتد. در یک کلیپ کله پاچه را چنان توضیح داد که دخترهای دیگر هم عاشق خوردنش شدند.

او پس از ازدواج، به مدت چهار سال در شهر بابل زندگی و سپس به ساری نقل‌مکان کرده است. تبلیغات با بلاگرها می‌تواند برای کسب‌وکارهای مختلف بسیار موثر باشد. این نوع تبلیغات به‌ویژه برای صنایعی مفید است که به ارتباط مستقیم و تاثیرگذاری روی مخاطبان خاص نیاز دارند. شهرت و اعتبار بلاگر در میان مخاطبانش نقش زیادی در تاثیرگذاری تبلیغ دارد. پویان مختاری نیز کسی است که خیلی زود فعالیت خود را در زمینه سایت‌ های شرط بندی آغاز کرد و با جدیت تمام به این موضوع می پردازد.

فودبلاگر اصطلاحی است که به تازگی به وجود آمده است و از دو کلمه انگلیسی وارد فارسی شده است. این اصطلاح به کسانی گفته می شود که به رستوران های مختلف سر می زنند و غذاهای آنها را معرفی می کنند. در صورت استفاده از محتوای وب‌سایت بدون دادن لینک مستقیم، محتوای شما هم به صورت خودکار و هم به صورت دستی به فرم DMCA گزارش خواهد شد. البته توجه داشته باشید که به عنوان یک بلاگر باید با مخاطبان خود صادق و روراست باشید تا به شما اعتماد کنند.

سفرنامه‌هایش را در سایت ORANGERHINO.IR نیز به اشتراک گذاشته و نکات زیادی از گردشگری سلامت تا ایمنی در سفر نیز ارائه کرده است. نگین عابدزاده؛ اینفلوئنسری که از سال ۹۲ در حیطه بلاگری لایف‌استایل فعالیت می‌کند و از مشهورترین بلاگرهای ایرانی به شمار می‌رود. اغلب، یک بلاگر لایف‌استایل ماجراهای زندگی خودش را با مخاطبان خود به اشتراک می‌گذارد؛ بنابراین می‌بایستی محتوایی که تولید می‌کند، درخور خواسته‌های کاربران باشد. اما به‌طورکلی این افراد باید هنر عکاسی، ادیت و گویندگی را دارا باشند. علاوه بر این موارد خلاقیت در ایجاد محتوای جذاب و گیرا یکی از اصلی‌ترین علل دیده‌شدن هنر لایف‌استایل بلاگرها است. «مهسا باصری»، با داشتن حدود ۶۸۰ هزار دنبال‌کننده، مهندسی پرانرژی است که عشق به سفر و خانواده را در محتوای خود به اشتراک می‌گذارد.

تینا اسدی از جمله بلاگرهایی است که ابتدا به عنوان بازیگر فعالیت داشت و سابقه بازی در چند فیلم و سریال را در داخل ایران داشته است. بنابراین می ‌توان گفت که او قبل از شهرت به عنوان بلاگر یک بازیگر سرشناس و معروف بود. اما بعدها او تصمیم گرفت که به جای فعالیت در عرصه تلویزیون به عنوان بلاگر ادامه فعالیت دهد. البته ناگفته نماند که تینا اسدی در حوزه بلاگری مد و فشن بسیار موفق بود و توانست خیلی زود جایگاه خود را در صنعت مدلینگ تثبیت کند.

او گاهی اوقات در رابطه با تفاوت‌ های زندگی در کشورهای مختلف صحبت می ‌کند گاهی اوقات نیز مطالبی را در رابطه با کسب و کارهای مختلف به کاربران ارائه می‌ دهد. بیشتر آنهایی که در رشته های خود در رتبه اول قرار دارند، مسلما درآمد زیادی هم کسب می کنند. حتی افرادی که شهرت چندانی هم ندارند و اما توانسته اند زیر یک میلیون فالور جذب کنند نیز درامد نسبتا خوبی دارند و اتومبیل های کلاس بالایی را سوار می شوند. معمولا ایرانی ها به سه برند بنز و لامبورگینی و پورشه حساسیت خاصی دارند و اگر پولشان به آنها برسد و توانایی خرید داشته باشند، اولویت آنها این سه برند معتبر می باشند.

فرهاد پز و امیر جابری با دو میلیون فالوور و میلاد کلانتری یا 1.6 میلیون فالوور جزو فودبلاگرهای مطرح در ایران هستند. مهسا نعمت، از اینفلوئنسرهای ماجراجو و پر هیجان گردشگری ایران است. نوازنده ساز است و با گروه موسیقی دال بند و علیرضا قربانی سابقه همکاری دارد.

شبنم شاهرخی در ابتدا یک ورزشکار بود و سپس یک لایف‌استایل بلاگر در اینستاگرام است. شبنم شاهرخی جزو اولین کسانی بود که پیج خودش را به پیج بلاگری تغییر کاربری داد. او درگذشته یک ورزشکار کیک بوکسینگ بود، اما اکنون در رشته کراس‌فیت مشغول به فعالیت است؛ و محتواهای فوق‌العاده‌ای از زندگی خود در اختیار مخاطبان قرار می‌دهد. همچنین به شکل روتین نرمش و ورزش‌های خانگی را به‌صورت پست و استوری منتشر می‌کند که از این لحاظ در ایران کم‌نظیر است. این جدول شامل لیستی از بلاگرهای معروف ایرانی است که در حوزه‌های مختلف فعالیت می‌کنند. «نگین دخیلی» در زمینه آشپزی و رستوران‌گردی فعالیت دارد و تجربه‌های خود را با حدود ۲۹۹ هزار مخاطبش به اشتراک می‌گذارد.

امروزه یکی از بحث‌های داغ حوزه‌های بلاگری در ایران، لایف‌استایل بلاگر است. اما در این میان مردانی نیز هستند که در زمینه های مختلفی کار می کنند و به شهرت رسیده اند که در ادامه به برخی از آنها اشاره می کنیم. یکی از وبلاگ هایی است که در زمینه فیلم کار می کند و علاقمندان به سینما و تلویزیون می توانند به این وبلاگ سر بزنند و در مورد مسائل مورد علاقه خود اطلاعات مفیدی کسب کنند. علاوه بر این موضوع، مطالب سرگرمی و طنز نیز می توان در آن پیدا کرد و عکس هایی هم از قدیم وجود دارد که می تواند شما را با حال و هوای آن زمان بیشتر آشنا کند.

صدف که در زمینه بیوتی بلاگری موفق شده، این روزها به بلاگری در حوزه‌های سفر، زندگی روزمره و مد و فشن هم روی آورده است. او از طریق تبلیغ برندهایی مانند سیگما، ورونیک و شین در فضای مجازی کسب درآمد می‌کند. هدی رستمی جزو آن دسته از بلاگر های معروف ایرانی است که همیشه در سفر به سر می‌برند.

محتوای پیج او با داشتن حدود ۵۹۴ هزار فالوور می‌تواند به برندهای لباس برای معرفی استایل‌های مدرن کمک کند. مشهورترین ایرانی است که نه تنها در داخل کشور بلکه در سراسر دنیا شهرت دارد. او از دوران نوجوانی به این رشته علاقه داشت و حتی بخاطر اینکه بتواند لوازم آرایشی تولید کند رشته شیمی را در دانشگاه انتخاب کرد. پس از تحصیلات در یک سالن زیبایی استخدام شد و پس از آن کلیپ های خودآرایی خود را در شبکه های مجازی منتشر کرد و به شهرت فراوانی رسید. او ایران‌گرد و جهان‌گردی ایرانی است که خاطرات تصویری سفرهایش را در صفحه اینستاگرامش به اشتراک می‌گذارد.

از افراد معروف و شناخته شده در این حوزه می‌توان به architecturefactor، مجله designboom  و غیره اشاره کرد. بلاگر فرزند پروری، راهنمای کامل چگونگی رفتار با کودک را نشان می دهد. تصویر بالا مربوط به سفر مینا و همسرش آروین به ابوظبی، پایتخت امارات متحده عربی است. بزرگ‌ترین فرش جهان که حدود 6 هزار متر مربع است در این مسجد پهن شده است. شادی گنجی عاشق پوشش اقوام ایرانی است و هر سرزمینی که می‌رود، تلاش می‌کند تا لباس بانوان آن خطه را بر تن کند. او نیز مانند دیگر فعالان این رشته معتقد است تبلیغات باید با وسواس زیادی پذیرفته شوند.

از نمونه‌های بیوتی بلاگرها می‌توان به صدف بیوتی و الناز گلرخ اشاره کرد. بلاگرها در زمینه املاک و خانه باید متناسب با هر قشری از جامعه، عکس‌ها و فیلم‌هایی را تهیه کنند و با ارائه طرح و ایده جذاب به جذب فالور بیشتری بپردازند. شماری از اینفلوئنسرهای گردشگری صرفا در حوزه ایرلاین‌ها کار می‌کنند.

این موضوع البته چندان واضح و آشکار نیست و نمی توان به درستی و دقیق اطلاعات بدست بیاورید اما همانطور که می دانید این کار با دشواری های زیادی که دارد، اما درآمد زیادی هم در پی دارد. به طور مثال محمد امین کریم پور یکی از معروف ترین بلاگرهایی می باشد که در زمینه طنز کار می کند و در حال حاضر 5 میلیون فالور دارد. گفته می شود که او برای هر تبلیغی که در صفحه خود منتشر می کند ده میلیون تومان دریافت می کند. همچنین به طور ماهانه صافی حدود 100 میلیون تومان درآمد کسب می کند. او در صفحه اینستاگرام خود بیش از 80 هزار نفر فالور دارد و 2 هزار و 339 پست مختلف در مورد غذا منتشر کرده است.

او در پیج اینستاگرام خود بیش از 3 میلیون فالور دارد و یکی از معروف ترین افرادی است که دراین زمینه کار می کند. برندهای معروفی را تحت پوشش قرار می دهد که می توان به گوچی، چنل و کارتیه اشاره کرد. هر چند که این بلاگر معروف تنها به تبلیغات محصولات دیگران اکتفا نکرده و در حال حاضر نیز گفته می شود که برندی را به نام خود به ثبت رسانده و از این طریق به درآمد زیادی دست یافته است. الناز گلرخ را باید یکی از جنجالی‌ترین بیوتی بلاگر های ایرانی دانست.

ویدئوهای طنز سرنا در شبکه‌های اجتماعی از جمله اینستاگرام و یوتیوب جزو پرمخاطب‌ترین ویدئوهای طنز ایرانی محسوب می‌شوند. در این نوع از بلاگری، در خصوص تکنولوژی های جدید روز دنیا صحبت می‌شود. این افراد مرتب پیج خود را به روز رسانی می‌کنند و اخبار و مطالب جدیدی برای مخاطبین مختلف اینستاگرام قرار می‌دهند. اغلب بلاگرهای خانه با ساخت ویدئوهای تبلیغاتی جذاب بسیار موفق عمل می‌کنند و می‌توانند از این طریق ملک‌های بسیاری را به فروش برسانند. خصوصا در کشورهایی مانند ترکیه که با اقامت ملک به افراد شهروندی داده می‌شود، اغلب این بلاگرها بسیار موفق هستند و از طریق تولید محتوا فروش خوبی از تبلیغات کسب می‌کنند. او در زمینه کاری خود بسیار حرفه ای عمل کرده و لاین های محصولات زیبایی او (مثل مژه مصنوعی، محصولات مراقبت از مو و…) بسیار موفق بوده اند.

ده چیزی که در سال ۲۰۲۲ صد ساله می‌شوند – بخش اول

  • یک فردی که بالای 5 میلیون درامد دارد معمولا 100 میلیون در ماه راحت درآمد کسب می کند و به همین خاطر است که جذب مخاطب برای آنها اهمیت زیادی دارد.
  • {
  • همچنین از لحاظ دکوری هم آنها سعی می کنند تا مدرن ترین سبک های روز دنیا را در داخل خانه خود به کار ببرند و از این لحاظ هم بروز باشند.
  • |}{
  • در این مقاله، با مشهورترین بلاگر های معروف ایرانی در حوزه‌های مختلف آشنا می‌شوید.
  • |}
  • یکی از نقاط مثبت روایت‌های گردشگری جواد قارایی، استفاده از ادبیات فاخر و عشقی است که در زبان و جان او نثار ایران و مردمانش می‌شود و نظر بیننده را به خود جلب می‌کند.
  • البته ناگفته نماند که تینا اسدی در حوزه بلاگری مد و فشن بسیار موفق بود و توانست خیلی زود جایگاه خود را در صنعت مدلینگ تثبیت کند.
  • {
  • برندهای مختلف در حوزه پوشاک زنانه، لوازم خانه و مد می‌توانند با تبلیغ محصولاتشان در این پیج توجه افراد بیشتری را جلب کنند.
  • |}

سبک فعالیت گیتا در اوایل کارش بیشتر به سمت‌وسوی معرفی و تبلیغ محصولات گوناگون متمایل بود. اما در سال ۱۴۰۱، تصمیم گرفت که اغلب محتوای پیج خود را به خانواده و روزمرگی‌هایش اختصاص دهد. البته گاهی اوقات با برندهای لوازم‌ آرایش، پوشاک و لوازم‌خانگی نیز همکاری کرده و با استفاده از خلاقیتش برای آنها پکیج‌های پست و استوری تهیه می‌کند. گیتا تاکنون با انتشار بیش از ۵۱۴ پست نزدیک به ۹۴۱ هزار نفر دنبال‌کننده دارد. اصطلاح بلاگر در قدیم دارای معنی متفاوتی بود اما امروزه به افرادی تلقی می شود که در شبکه های اجتماعی به طور حرفه ای روی یک موضوع تمرکز کرده اند و کار می کنند. به طور مثال برخی از آنها روی مکان های گردشگری فعالیت می کنند و به شهرهای مختلف سفر می کند و برخی از آنها در زمینه محصولات آرایشی و بهداشتی کار می کنند.

محبوبیت او بین مخاطبانش نیز مانند صدف بیوتی و ملینا تاج به دلیل صمیمیت اوست. «مبینا زاهدی» با داشتن حدود ۲۵۷ هزار فالوور فعال، در حوزه زیبایی و میکاپ فعالیت دارد و محتوای آموزشی تولید می‌کند. او نکات و ترفندهای آرایشی را با مخاطبان خود به اشتراک می‌گذارد.

«مهدی صارمی» بیش از ۱ میلیون فالوور دارد و به تولید محتوای طنز و هنری می‌پردازد. او در زمینه موسیقی و نمایش هم فعالیت دارد و مخاطبان را سرگرم می‌کند. برندهای هنری با محتوای طنز و پرتعامل این کمدین محبوب‌تر می‌شوند. «محمدامین کریم‌پور» بیش از ۴.۴ میلیون فالوور یکی از مطرح‌ترین هنرمندان و اینفلوئنسرهای فضای مجازی است. او با محتوای خلاقانه و حرفه‌ای توانسته میلیون‌ها مخاطب جذب کند. خلاقیت و نرخ تعامل این بلاگر بر نرخ  فروش برندهای نوآور تاثیرگذار خواهد بود.

او زمانی که موضوع حرمسرا را مطرح کرد سرو صدای بسیاری را به وجود آورد و موجب شد تا مدیران اینستاگرام به دلیل اعتراضاتی که علیه او انجام شد، اکانت او را مسدود کنند. اولین فردی بود که به همراه پدرش نخستین سایت شرط بندی ایرانی با درگاه پولی ریالی را معرفی و راه اندازی کرد و گفته می شود که تمام سایت های شرط بندی دیگران زیر مجموعه او می باشد. این نوع از بلاگرها درباره سلامت و موارد پزشکی برای مخاطبین اینستاگرام صحبت می‌کنند و با ارائه راهکارهای درست افراد را به بهترین شکل ممکن راهنمایی می‌کنند. به طور مثال راجع به چاقی و لاغری افراد و ارائه راه کارهای صحیح به بررسی می پردازند.

Contact Us
https://blog.tikshahr.ir/%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%88%d9%81-%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%a8%d9%84%d8%a7%da%af%d8%b1-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d9%87%d8%b1-%d8%b4%d9%87%d8%b1-%d8%a7%db%8c%d8%b1%d8%a7%d9%86-%da%a9%d8%af%d8%a7%d9%85%d9%86/
Email: info@tikshahr.ir
Phone: 09145622900
, iran, iran

او که هم‌نام صدف بیوتی است، تا مدت‌ها با این بیوتی بلاگر اشتباه گرفته می‌شد. یکی از دلایل محبوبیت صفحه شل بیوتی خلاقیت او در روش‌های آرایشی است. صدف ترابی که از کودکی به مدلینگ علاقه داشت، ابتدا در تهران و بعد در امارات در دوره‌های آموزشی آرایش شرکت کرد. او این روزها از طریق تبلیغات کسب درآمد می‌کند و سفیر برند لوازم آرایشی اینگلوت در ایران شده است.

{
    {
  • او در صفحه اینستاگرام خود بیش از 80 هزار نفر فالور دارد و 2 هزار و 339 پست مختلف در مورد غذا منتشر کرده است.
  • |}{
  • در صورت استفاده از محتوای وب‌سایت بدون دادن لینک مستقیم، محتوای شما هم به صورت خودکار و هم به صورت دستی به فرم DMCA گزارش خواهد شد.
  • |}
  • او سفرهایی به ترکیه، ارمنستان، گرجستان و ماداگاسکار داشته و تصاویری دیدنی از جهانگرد‌ی‌های خود به اشتراک می‌گذارد که خالی از لطف نیست.
  • «هلیا متجدد» بلاگری در زمینه مد و استایل است که محتوای مرتبط با سبک زندگی و استایل شخصی را با ۲۱۵ هزار فالوور فعال خود به اشتراک می‌گذارد.
  • {
  • الناز گلرخ را باید یکی از جنجالی‌ترین بیوتی بلاگر های ایرانی دانست.
  • |}
  • او ایران‌گرد و جهان‌گردی ایرانی است که خاطرات تصویری سفرهایش را در صفحه اینستاگرامش به اشتراک می‌گذارد.
|}

امروزه بلاگرهای معروف ایرانی در سراسر دنیا شناخته شده هستند و طرفداران زیادی دارند. در ادامه این مقاله با تعدادی بلاگرهای معروف ایرانی آشنا خواهید شد. نبات بلاگر لایف استایل یا سبک زندگی ساکن کانادا در صفحه خود درباره زندگی روزمره خود، سرگرمی و آموزش‌های کاربردی در زندگی تولید محتوا می‌کند.

همچنین از لحاظ دکوری هم آنها سعی می کنند تا مدرن ترین سبک های روز دنیا را در داخل خانه خود به کار ببرند و از این لحاظ هم بروز باشند. علاوه بر  آن از بهترین مارک و تجهیزات نیز استفاده می کنند و راحت باشند. بانوی تستر ایرانی است که توانسته با با مراجعه به رستوران های سطح کشور و تست و تبلیغات غذاهای آنها به شهرت برسد.

{

اینفلوئنسری به سبک ملیکا بکایی

|}

بلاگر دکوراسیون با شناخت رنگ‌ها، نحوه چیدمان منزل، چگونگی قرار گرفتن اسباب و اثاثیه، افراد را در اینستاگرام به سمت پیج خود جذب می‌کنند. برای دیده شدن مطالبتان، حتما تصاویر اختصاصی مخصوص به خود منتشر کنید. برنامه تولید محتوا داشته باشید و حداقل هر روز، یک پست جذاب گردشگری بگذارید.

در این مطلب قصد داریم شما را با بلاگرهای تهرانی مناسب برای تبلیغات آشنا کنیم. ازآنجاکه انتخاب دقیق و هوشمندانه برای تبلیغات تاثیر زیادی در رشد کسب‌وکار شما دارد، این راهنما می‌تواند نقطه شروعی باشد تا تبلیغاتی هدفمند و موثر را اجرا کنید. به همین خاطر است که در حال حاضر نیز بسیاری از بلاگرها علاوه بر دیگر شبکه‌ های اجتماعی در روبیکا نیز فعالیت دارند. علاوه بر این روبیکا یک بستر مناسب برای انجام تبلیغات نیز می ‌باشد بنابراین در گسترش کارهای اقتصادی نیز می ‌تواند کاربردی و موثر باشد. در رابطه با شبکه اجتماعی روبیکا در واقع می‌ توان گفت که نوعی پلتفرم وطنی است که عملکرد آن تا حدود زیادی مشابه شبکه اینستاگرام می‌ باشد.

از انواع بلاگر سلامت می‌توان به هادی چوپان، هدی جراح و لیلا رجبی اشاره کرد. به عنوان مثال می توان به پیج اینستاگرام مینا خلیلی‌فر، ثریا علوی و روانشناسان کودک اشاره کرد. خلاصه این پرسه زن جوان را که از زوریخ سوئیس تا غار قلعه کرد را طی کرده، در اینستاگرامش دنبال کنید.

همچنین یکی دیگر از پر مخاطب ترین رشته بلاگرها در زمینه فود و آشپزی می باشد که در ادامه به همه این موضوعات خواهیم پرداخت. اگر می خواهید در مورد این موارد و بلاگرهای آنها اطلاعاتی مفید به دست بیاورید با ایرانیان سلبریتی همراه باشید. اگر طرفدار طنز و کلیپ های سرگرمی باشید، حتما این بلاگر را می شناسید. او در این زمینه معروف ترین فردی است که فعالیت می کند و در حال حاضر هم در شبکه های اجتماعی مخصوصا اینستاگرام فعال است. او در حال حاضر حدود 5 میلیون نفر فالور دارد و یکی از معروف ترین افرادی است که در این زمینه کار می کند. از زمانی که در دبیرستان درس می خواند، در شبکه فیسبوک کار می کرد و کلیپ طنزی را ساخت و در صفحه خود بارگزاری کرد.

بلاگر https://blog.tikshahr.ir/%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%88%d9%81-%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%a8%d9%84%d8%a7%da%af%d8%b1-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d9%87%d8%b1-%d8%b4%d9%87%d8%b1-%d8%a7%db%8c%d8%b1%d8%a7%d9%86-%da%a9%d8%af%d8%a7%d9%85%d9%86/
بلاگرهای معروف در هر شهر