الگوریتم های گوگل برای افزایش بازدید

لیست کامل الگوریتم‌های گوگل برای رتبه بندی سایت‌ها آکادمی لرن دی ام

Seed Keyword به معنی کلمات بذر هستند که با کاشتن آن ها می توانید کلمات کلیدی بهتر و بیشتری داشته باشید. یکی از مواردی که می توانید از طریق گوگل سرچ کنسول و سایر نرم افزارهای آمارگیر مشاهده و آنالیز کنید، میزان بازدید از سایت و چگونگی ورود به آن است. کاربران از طریق روش های متفاوتی مانند، کلیک روی لینک موجود در سایت های مختلف، با وارد کردن آدرس مستقیم سایت (URL سایت)، یا از طریق جستجوی سایت در گوگل وارد سایت می شوند. الگوریتم جستجوی شخصی‌ گوگل که در ژوئن 2005 توسط گوگل معرفی شد، به کاربران امکان می‌دهد از تاریخچه جستجوی خود برای جستجوهای جدید استفاده کنند. در سال 2008، Google Suggest یا همان Autocomplete معرفی شد و هدف اصلی آن افزایش سرعت دسترسی به نتایج جستجو بود و از فناوری Ajax نیز برای بروزرسانی لحظه‌ای لیست پیشنهادات بدون بارگیری مجدد صفحه استفاده می‌شود.

حتی پس از هر تغییری که روی سایت اعمال می کنید، حتما باید وبسایت خود را در pagespeed insights انالیز کنید. این مسئله به قدری برای گوگل اهمیت دارد که آن را یکی از فاکتورها و الگوریتم های رتبه بندی قرار داده است. اگر دقت داشته باشید، جدیدا در کنسول جستجوی گوگل، بخشی به نام core web vitals  اضافه شده که مربوط به سرعت و عملکرد سایت است. باید سعی کنید زمان بارگزاری هر صفحه از سایت خود را زیر 1.5 ثانیه نگه دارید. مهم ترین نکته در افزایش ورودی سایت در گوگل، تمرکز بر روش هایی است که کاربر را متقاعد به کلیک بر لینک سایت شما از میان تعداد زیاد رقبا در گوگل نماید. طبق تجارب ما ، اقدامات زیر تاثیر بیشتری در این زمینه دارند که با اجرای این روشها که اکثرا رایگان هستند ، می توانید ورودی سایت از طریق موتورهای جستجو را افزایش دهید.

هرم سئو تقی مولوی، با ارائه یک مدل بصری ساده و جامع، به متخصصان سئو و صاحبان کسب‌وکارها کمک می‌کند تا عوامل موثر در موفقیت سئو را بهتر درک کنند و استراتژی خود را بر اساس آن تنظیم کنند. با رعایت این اصول و تمرکز بر عناصر کلیدی هرم، می‌توان به بهبود رتبه‌بندی سایت در موتورهای جستجو و جذب ترافیک بیشتر دست یافت. شبکه های اجتماعی از مهمترین رسانه هستند که باید فعالیت در آنها را جدی بگیرید. پروفایل‌های توییتر و اینستاگرام و سایر شبکه های اجتماعی  کمک زیادی به شناسایی شما در فضای مجازی می‌کنند. بازاریابی محتوا در شبکه‌های اجتماعی ورودی زیادی را به سایت شما هدایت می‌کند که همزمان با افزایش بازدید از شبکه های اجتماعی رتبه بندی کلمات کلیدی سایتتان افزایش و نهایتا افزایش بازدید گوگل را برایتان به همراه دارد. لینکدین از جمله شبکه های اجتماعی است که علاوه بر ثبت لینک مقالات سایت ، به شما اجازه انتشار مقالات طولانی و با تعداد کلمات نامحدود را می دهد.

اما سئو کلاه سیاه، می‌کوشد با شناسایی نقطه ضعف‌ها و محدودیت‌های الگوریتم‌های سئو، سایت را به شکلی بهینه سازی کند که رتبه سئو بهتری به دست بیاورد. اگر بخواهیم تفاوت سئو کلاه سیاه و کلاه سفید را خیلی مختصر توضیح دهیم باید بگوییم که سئو کلاه سفید، می‌کوشد یک محتوای ارزشمند را به بهترین شکل ممکن به گوگل و سایر موتورهای جستجو معرفی کند. کلمه‌ی SEO مخفف عبارت Search Engine Optimization است که می‌توان آن را به بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو ترجمه کرد. البته خود سئو هم در فارسی بسیار رایج شده و حتی گاهی ترکیب‌های اضافی و توصیفی و عبارات فعلی (مانند بهبود سئو، سئو کردن، سئو سازی) را نیز با آن می‌سازند و به‌کار می‌برند. رپورتاژ آگهی به گزارشی گفته می‌شود که هوشمندانه نوشته شود و تبلیغی برای سایت شما باشد. با انتشار رپورتاژ آگهی به ویژه در سایت‌های خبری پر بازدید مثل ایرنا و ایسنا افزایش ورودی گوگل خواهید داشت.

الگوریتم‌های جدید در سال 2024 تغییرات زیادی در رتبه‌بندی سایت‌ها ایجاد کرده‌اند و چالش‌ها و فرصت‌های جدیدی برای بازاریابان و وبمسترها فراهم کرده‌اند. آیا می‌خواهید وب‌سایت شما در صدر نتایج جستجوی گوگل بدرخشد؟ همه چیز به درک دقیق الگوریتم‌های گوگل بستگی دارد! این سیستم‌های پیشرفته طراحی شده‌اند تا مرتبط‌ترین و مفیدترین صفحات را برای کاربران پیدا کنند و بر اساس عواملی مانند کیفیت محتوا، اعتبار بک‌لینک‌ها، کلمات کلیدی و تجربه کاربری، آن‌ها را رتبه‌بندی کنند. گوگل با به‌روزرسانی مستمر و معرفی جدیدترین الگوریتم‌های گوگل، به دنبال ارائه نتایجی است که دقیقاً با نیاز کاربران همخوانی داشته باشد. گوگل در سال ۲۰۲۲، به‌روزرسانی جدیدی به نام «helpful content» یا «محتوای مفید» را با هدف کمک به کاربران برای یافتن محتوای باکیفیت معرفی کرد.

هر سایت و یا مطبوعات خاصی که از وب سایت شما تعریف، تمجید و یا سخنی به میان آورده است را بولد کنید. اینکه همیشه شرایط متفاوت و راحتی را برای دریافت کالا معرفی کنید، باعث می شود که اعتماد کاربر را به خود جلب کنید. پرداخت هزینه نیز همیشه دغدغه خاصی دارد که شما باید فکری به حال این موضوع بکنید. کاربر علاقه دارد که به کامنت، نظرات، نقد و بررسی و … وی ارزش و احترامی قائل شوید.الگوریتم EAT گوگل نیز همین را می خواهد تا بتواند به رتبه دهی بالای سایت شما کمک کند. سایت هایی که سرعت پایینی دارند به هیچ وجه نمی توانند بازدید مناسبی کسب کنند.

پس از این اتفاق طرفداران گوگل برای رسیدن به اهداف و جست و جو های خود دیگر محدود به رایانه نبوند، آن ها این قابلیت را داشتند که در هر زمان و هر مکان به کمک گوگل به سوالات خود جوابی قانع کننده دهند. با انتخاب گورخر، گوگل نشان می دهد که مشخص خواهد شد چه کسانی پیرو سئو کلاه سفید هستند و چه کسانی قرار است با سئو کلاه سیاه به کسب و کار خود ضربه بزنند. گوگل تا کنون دو الگوریتم seo برای سازگار کردن سایت‌ها با موبایل معرفی کرده است که الگوریتم جدید گوگل در این رابطه الگوریتم موبایل گدون و الگوریتم قبلی mobile-friendly بود. حرفه خود را با برنامه نویسی آغاز کردم و رفته رفته وارد حوزه سئو و دیجیتال مارکتینگ شدم و در مسیر تحلیل کسب و کارهای مختلف از منظر بازاریابی دیجیتال قدم گذاشتم. این وبلاگ را با علاقه فراوان و برای کمک به رشد کسب‌وکارها در فضای دیجیتال راه اندازی کردم.

سایت‌هایی که برای افزایش رتبه صفحات خود از ترفندهای سئو کلاه سیاه استفاده می کنند بعد از مدت زمان کوتاهی توسط الگوریتم های گوگل شناسایی و جریمه می شوند. در این باغ وحش مجازی گوگل پرنده‌های دیگری هم حضور دارند و یکی از آن‌ها الگوریتم کبوتر است که یک سال بعد از مرغ مگس خوار و در 2014 متولد شد. این الگوریتم هم مانند الگوریتم ونیز بر سئوی محلی تمرکز دارد با این تفاوت که علاوه بر این که بر صفحات نتایج اثرگذار است بر نقشه گوگل نیز توجه ویژه‌ای داشته است و منجر به توانایی گوگل در ارائه نتایج نزدیک به کاربران شده است. گوگل با ایجاد این به‌روزرسانی در سال 2012 سعی داشت تا با کپی‌برداری از مطالب سایت‌های دیگر و به نوعی دزدی ادبی مقابله کند. به این ترتیب برای سایت‌هایی که محتوای تکراری منتشر می‌کردند رتبه منفی در نظر گرفت. در سال 2011 گوگل الگوریتم رتبه‌بندی را طوری تغییر داد تا محتوای تازه‌تر در بالای نتایج قرار بگیرد.

تعیین کلیدواژه‌ ها در این ‌که چگونه گوگل سایت ‌ها را پیدا می‌کند نقش مهمی دارند ، الگوریتم گوگل در هر صفحه از وب ‌سایت به ‌دنبال کلیدواژه ‌ها می‌گردد. اما در برخی مواقع بعضی قسمت‌ ها مهم ‌تر از بقیه هستند، به ‌طور مثال به کار بردن کلیدواژه در عنوان سایت یکی از مهم ‌ترین قسمت ‌ها نسبت به بقیه سکشن ها ( قسمت ها ) می‌باشد. همچنین کلیدواژه‌ های موجود در سرفصل‌ ها یا میان تیترها را نیز سرچ می‌کند، همان ‌طور که می ‌دانید تیتر ها سایز های مختلفی دارند ، کلیدواژه‌ ها در تیتر های بزرگ ‌تر و با ارزش‌ تر قابل ‌مشاهده هستند . از دیگر نکات ویژه ‌ای که باید بدانید این است گه پراکندگی کلیدواژه از اهمیت بالایی برخوردار است. همچنین از استفاده مفرط کلیدواژه ‌ها اجتناب نمایید؛ افراد بسیاری توصیه می‌کنند که از کلیدواژه‌ ها به‌طور منظم در تمام صفحات استفاده شود.

این الگوریتم باعث شد تا موضوعات داغ و ترند، راحت‌تر در اختیار علاقه‌مندان قرار بگیرند. این الگوریتم از منابع متعددی مانند شبکه‌های اجتماعی، وب‌سایت‌های خبری و جستجوی کاربران برای تشخیص محتوای ترند استفاده می‌کند. چرا که این نوع سایت‌ها می‌خواهند صرفا با خرید لینک‌های انبوه و استفاده از کیورد استافینگ جایگاه خوبی را در صفحه اول گوگل به‌دست آورند. در سال 2016 گوگل بعد از الگوریتم‌های ونیز و کبوتر، از الگوریتم صاریغ برای سرچ محلی پرده‌برداری کرد تا یک پرده دیگر نیز در باغ وحش مجازی خود داشته باشد. بعد از این به‌روزرسانی دیده شدن در سرچ محلی برای برخی کسب و کارهایی که در رتبه‌بندی کلی گوگل نمی‌توانستند رتبه خوبی به دست بیاورند ساده‌تر شد تا کاربران هم راحت‌تر بتوانند به کسب و کارهای نزدیک خود دست پیدا کنند. بنابراین با این آپدیت رتبه‌بندی سرچ محلی کاملاً از رتبه‌بندی سرچ‌ها جدا شد و تغییرات زیادی در نتایج سرچ محلی به وجود آمد.

به دست آوردن لیست این کلمات کمک می کند تا محتوای بهینه سایت خود را بر اساس جستجوی کاربران و متناسب با نیاز آن ها تولید کنید. یکی از روش های مطلوب برای افزایش بازدید سایت، رسیدن به صفحه اول گوگل و افزایش رتبه سایت (رسیدن به رتبه های اول تا چهارم در گوگل)، به کارگیری و پیاده سازی روش های ارگانیک گوگل منطبق با الگوریتم های گوگل است. در این مقاله با ما همراه باشید تا با روش های افزایش بازدید جستجوی گوگل آشنا شویم. یکی از تغییرات مهمی که الگوریتم موش کور به وجود آورده است، این است که حالا حتی کسب و کارهایی که خارج از محدوده جغرافیایی مشخصی واقع شده‌اند، در نتایج جستجوی محلی حضور دارند. این بهبود باعث افزایش دقت نتایج جستجو برای کاربران شده و به ویژه برای کسب و کارهای نوپا، یک فرصت جدید برای جلب توجه و رشد بهتر فراهم کرده است. الگوریتم های گوگل از یک طرف سازوکار امتیازدهی به وب‌سایت‌ها را مشخص می‌کند و از طرف دیگر وب‌سایت‌هایی را که تلاش می‌کنند تا قواعد گوگل را دور بزنند، با کاهش رتبه در نتایج روبرو می‌کند.

این الگوریتم در واقع شروع‌کننده پیشرفتی بود که باعث شد در سال اخیرهای نتایج جستجوها بهینه‌تر و هدفمندتر شوند. در زمان انتشار این الگوریتم بیش از 35 درصد سایت‌ها جایگاه خود را در نتایج گوگل از دست دادند. نحوه کار الگوریتم تطبیق عصبی به این صورت است که در زمان بررسی‌ صفحات، عبارت هر صفحه مورد بررسی قرار گرفته و هر عبارت در جست‌وجو به یک صفحه تخصیص داده می‌شود. نتیجه این کار باعث می‌شود که محتوای ارائه شده در هر صفحه بر اساس یک عبارت جست‌وجو رتبه‌بندی شود. در نهایت گوگل سایت را بر اساس مناسب‌ترین و با کیفیت‌ترین صفحات رتبه‌بندی خواهد کرد.

در صورتی که این الگوریتم عملکرد مناسبی از خود نشان دهد ممکن است در آینده‌ای نزدیک تمام نتایج جستجوها بر اساس این الگوریتم نمایش داده شود. الگوریتم تطبیق عصبی گوگل یا همان Google Neural Matching جستجوها را بر اساس تطبیق صفحات با کلمات، به صورت یک سیستم عصبی دسته‌بندی می‌کند. گراف دانش (Knowledge Graph) پایگاه داده‌ای است که گوگل در سال ۲۰۱۲ معرفی کرد تا ارتباطات معنایی بین اشیاء، افراد، مکان‌ها، و موضوعات مختلف را درک کرده و نتایج جستجو را غنی‌تر و هوشمندانه‌تر ارائه دهد. این سیستم فراتر از تطابق کلمات کلیدی عمل می‌کند و با تجزیه‌وتحلیل معنای کلمات و هدف جستجو (Search Intent)، اطلاعات مرتبط و ساختاریافته‌ای مانند توضیحات، تصاویر، و لینک‌های موضوعات مرتبط را نمایش می‌دهد. افزایش بازدید گوگل، به استراتژی‌ها و تکنیک‌های به کار گرفته شده برای جذب کاربران بیشتر به وب سایت شما، از طریق نتایج جستجوی ارگانیک در گوگل اشاره دارد. در این مقاله، به بررسی جامع الگوریتم های گوگل از ابتدا تا سال ۲۰۲۴ پرداختیم.

آن‌ها سعی کردند با توجه بیش از حد به کمیت‌ها خود را به رتبه های بالاتر برسانند، مانند استفاده زیاد از لینک، استفاده زیاد از کلمات کلیدی و همچنین استفاده از کلمات کلیدی در دامنه سایت که واقعا موفق هم بودند. در این موقعیت بود که گوگل الگوریتم EMD را در سال 2012 منتشر شد و در این سال‌ها بارها آپدیت شده و بهبود یافته است. الگوریتم EMD در واقع یک آپدیت بزرگ بود که باعث شد سایت‌های بی‌کیفیت از رده خارج شوند. عملکرد موفقیت آمیز این الگوریتم باعث شده که جستجوی کاربران با کیفیت بیشتری همراه باشد. رنک برین در میان الگوریتم‌های جستجو اوج هنرنمایی گوگل است؛ چراکه گوگل در این به‌روزرسانی برای مدیریت عبارت‌های سرچ شده از ماشین یادگیری استفاده کرده است.

این تحولات باعث شده است که استفاده از ترفندها و راهکارهای کم ارزش سئو و دیجیتال مارکتینگ برای کسب رتبه برتر در گوگل دیگر امکان‌پذیر نباشد. با آگاهی از نحوه عملکرد گوگل، وب‌سایت شما می‌تواند رقبا را پشت سر بگذارد و جذب یک جمعیت هدف بزرگتر را به دنبال داشته باشد. صفحات با بک لینک که دچار خطای 404 شده‌اند را به صفحات مرتبط و کاربردی هدایت کنید. این کار به شما کمک می‌کند تا بک لینک‌های ارزشمند خود را حفظ کنید و از دست دادن ترافیک ممکن را کاهش دهید. پس در ابتدا به این سؤال پاسخ می‌دهیم که الگوریتم MUM چیست؟ در واقع این الگوریتم MUM یک فناوری جدید برای جستجوی گوگل است که برای اولین بار در می 2021 معرفی شد.

این الگوریتم که تاکنون چندین بار به‌روزرسانی شده، می‌تواند به بهبود رتبه‌بندی یک سایت کمک کند یا سایت‌های لینک‌های مخرب و پولی گرفته باشند، را با جریمه مواجه کند. در اواخر قرن بیستم، گوگل تصمیم گرفت الگوریتم جدیدی را معرفی کند که توسط آن امکان رتبه‌بندی سایت‌ها وجود داشته باشد. پیج رنک جزو اولین الگوریتم‌های گوگل است.در ابتدا این الگوریتم لینک‌هایی که به هر دامنه یا صفحه داده می‌شد را بررسی می‌کرد و بر همین اساس هر سایتی که لینک‌های بیشتر و معتبرتری داشت، در رتبه‌های برتر قرار می‌گرفت. رفته‌رفته گوگل الگوریتم پیج رنک را با هدف جلوگیری از ساخت بک لینک‌های انبوه و پولی توسعه داد. قبل از اینکه به سراغ بررسی الگوریتم‌های گوگل برویم بد نیست نکته‌ای را بدانید.

وبمستران و سئوکاران از الگوریتم‌های بهینه‌سازی سایت برای سئو وب‌سایت استفاده می‌کنند تا سایتشان در فهرست نتایج جستجو در جایگاه بهتری قرار بگیرد. از سوی دیگر، گوگل نیز دائماً الگوریتم‌های خود را به‌روزرسانی می‌کند تا نتایج بهتری برای جستجوهای کاربرانش نمایش دهد. در سال‌های اخیر استفاده گوگل از الگوریتم‌های هوش مصنوعی افزایش پیدا کرده و گوگل سعی می‌کند که با استفاده از الگوریتم های هوش مصنوعی نتایج بهتری را به کاربران نمایش دهد. همچنین کرالرهای گوگل به‌خوبی می‌توانند سایت‌هایی که تبلیغات آزاردهنده‌ای در ابتدای صفحه خود قرار داده‌اند را شناسایی کنند و به‌عنوان یک فاکتور منفی در رتبه‌بندی درنظر بگیرند. این الگوریتم کمک می‌کند تا کاربری که به‌عنوان مثال با موبایل وارد چنین سایت‌هایی می‌شود، 4 الی 5 بار برای رسیدن به محتوای موردنیاز خود اسکرول نکند و تجربه کاربری بهتری داشته باشد.

شما نیز می توانید با ارتقای برند و تقویت آگاهی کاربران از برند سایت خود ، بازدید سایت را افزایش دهید. به طور خلاصه، فناوری است که گوگل ایجاد کرده است که به شما امکان می دهد صفحاتی ایجاد کنید که تا 80٪ سریعتر در دستگاه های تلفن همراه بارگذاری شوند. اگرچه حجم جستجو برای عبارتهای طولانی معمولا کمتر از کلمات کلیدی عمومی تر است، اما عبارتهای طولانی خوب می توانند ترافیک زیادی را برای شما به ارمغان بیاورند. هدف ما در کلیک اول، ارائه بستری مناسب برای وب مستران عزیز است که بتوانند مجموعه ای از خدمات مربوط به دیجیتال مارکتینگ، افزایش ترافیک سایت و همچنین شبکه های اجتماعی را به سادگی دریافت کنند. مواردی که ذکر شد برخی از راهکارهایی بود که در زمینه افزایش ورودی گوگل و بهبود جایگاه یک سایت در گوگل مفید و موثر است. اما علاوه بر اینها راهکارهای بیشتری نیز وجود دارد که می توان آن ها را مقارن با آپدیت های تازه سرچ کنسول گوگل فرا گرفت و بدین وسیله در جهت ارتقای ورودی گوگل گام برداشت.

الگوریتم EMD یا “Exact Match Domain” به عنوان یک آپدیت مهم در دنیای سئو شناخته می‌شود. این الگوریتم با توجه به اهمیت کلمات کلیدی در بهبود رتبه‌بندی سایت‌ها در موتورهای جستجو، تغییراتی را در فرایند ارزیابی و رتبه‌بندی وب‌سایت‌ها ایجاد کرده است. اگر به گذشته نگاه کنیم، مشاهده می‌شود که تا قبل از آپدیت‌های جدید گوگل، نتایج جستجوی سایت‌ها ممکن بود نامرتبط و گاهی غیرمنطقی باشد. با معرفی آپدیت‌های جدید، این موتور جستجو توانسته است نتایج پیشنهادی خود را بهبود بخشیده و تا حدی که به نظر می‌رسد، احساس می‌شود که گوگل قادر به تفکیک و درک بهتر مضمونات جستجوی کاربران شده است. یکی از این آپدیت‌ها که تاثیر زیادی در بهبود نتایج محلی داشته است، الگوریتم ونیز است. این الگوریتم توانسته است با توجه به محل جغرافیایی و لوکیشن، عبارات جستجو شده توسط کاربران را بهبود بخشد و نتایج جستجوی دقیق‌تر و مرتبط‌تری را ارائه دهد.

در نتیجه این الگوریتم از 36 روز یک‌بار اجرا می‌شد و نتایج جست‌وجوها را تغییر می‌داد. از سال 2003 به بعد و با گسترش استفاده از اینترنت در بین کاربران، گوگل اساس کار این الگوریتم را به صورت هفتگی تغییر داد. البته گوگل با آگاهی از اینکه امروزه تبلیغات یکی از منابع در آمد عموم سایت ها می‌باشد؛ با سایت هایی که به طرق مناسب و درست و با در نظر گرفتن رضایت کاربران تبلیغ می‌کنند، مشکلی ندارد. حالا دیگر متوجه شدید که الگوریتم کبوتر چقدر سریع و دقیق می تواند کار شما را راحت‌تر کند. شتاب دی‌ام توصیه می‌کند که اگر صاحب کسب و کار هستید بهتر است با وارد کردن لوکیشن کسب و کارتان به راحتی به آن رونق بدهید و هم دسترسی را برای کاربران اطرافتان راحت تر کنید. سئو محلی با افزودن اطلاعات مکانی شما به فهرست موتورهای جستجو کار می کند و این امکان را می دهد که به راحتی بر اساس موقعیت مکانی خود مشتری پیدا کنید.

• از طریق ارائه محتوای ارزشمند، می‌توانید روابط قوی‌تری با مشتریان برقرار کرده و وفاداری آن‌ها را افزایش دهید. تهیه محتوای مربوط به محصولات مستلزم صرف زمان و تلاش بیشتر برای تحقیق، آزمایش و تجزیه و تحلیل محصول و همچنین توجه بیشتر به جزئیات و ارائه اطلاعات زمینه ای بیشتر در مورد محصولات مورد بررسی باشد. الگوریتم E-A-T گوگل یکی از مهم‌ترین شاخص هایی است که گوگل برای تعیین اینکه آیا محتوا برای خوانندگان ارزشمند است یا نه استفاده می‌کند. البته بسیاری از کارشناسان EAT را الگوریتم نمی دانند و آن را یک شاخص ارزیابی کیفیت می دانند. با توجه به نام این الگوریتم، می‌توان دریافت که به قسمت‌های بالایی صفحات سایت کار دارد اما اسلايدر ها مورد هدف اين الگوريتم نيستند. با توجه به توضیح بالا، گوگل با الگوریتم کبوتر مکان شما را تشخیص می‌دهد و می‌تواند فروشگاه های کفش نزدیک شما را پیدا کند.

گوگل همواره تلاش میکند بهترین و مرتبط ترین محتوا، متناسب با جستجوهای کاربران را به آنها نمایش دهد. با محتوایی که در وب سایت خود ارائه میدهید به کاربران، اعتبار و تخصص خود را نشان میدهید و این مسئله تاثیر بسیار مثبتی روی دید کاربر نسبت به کسب و کار شما دارد. کاربران برای وارد سایت شدن و پیدا کردن موضوع مورد نظرشان کلمات مختلف یا عباراتی را جستجو می کنند. در صورتی که شما در نتایج جستجوی کلمات کلیدی در صفحه اول قرار بگیرید ولی این کلمات توسط کاربران جستجو نشده باشد، وجود شما در صفحه اول گوگل و حتی کسب رتبه های برتر گوگل تاثیر زیادی در افزایش ورودی سایت نخواهد داشت. هدف اصلی الگوریتم موش کور یا Possum، که در سپتامبر سال 2016 معرفی شد، بهبود سرچ های محلی بوده و در عین حال، از ظاهر شدن سایت‌های اسپمی جلوگیری می‌کند. این به‌روزرسانی باعث تغییرات چشمگیری در نتایج سرچ محلی شده است، به‌طوری که کاربران حالا به راحتی می‌توانند کسب و کارهای نزدیک خود را پیدا کنند، حتی اگر خارج از محدوده جغرافیایی خود باشند.


https://daroromiekojast.ir/who-is-the-best-seo-in-urmia/